Masz pytanie?


BIP Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Krotoszynie

 Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej


Google
 



Wspieramy akcje:
Statystyka:
Połączyłeś się z adresu :
34.229.76.193.

Twój host: ec2-34-229-76-193.compute-1.amazonaws.com

  odwiedzin od 2014r : 113343
  dzisiaj: 9
  on-line: 1
  strona istnieje: 4746 dni
  ładowanie: 0.039 sek

mgr Małgorzata Menzel psycholog

Kadra Poradni » mgr Małgorzata Menzel psycholog

  W zawodzie psychologa pracuję od 1992 r., początkowo na Oddziale Neurologii i Oddziale Neurologii Dziecięcej Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka we Wrocławiu, a także we wrocławskim klubie Towarzystwa Zapobiegania Patologiom Społecznym "Kuźnia". 

  W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krotoszynie, gdzie pracuję od 1994 r., czas dzielę między:

  • diagnozę trudności szkolnych i dysfunkcji emocjonalnych,
  • poradnictwo dla młodzieży, rodziców i nauczycieli (wsparcie w sytuacjach kryzysowych, pomoc w przezwyciężaniu trudności wychowawczych),
  • spotkania terapeutyczne dla uczniów borykających się z trudnościami emocjonalnymi,
  • realizację programu „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”,
  • budowanie we współpracy z gronem pedagogicznym strategii pomocy dla dzieci
    z zaburzeniami zachowania wg modelu A. Karasowskiej,
  • warsztaty i prelekcje dla rodziców i nauczycieli,
  • współprowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla pedagogów i psychologów szkolnych (superwizyjnej oraz konsultacyjno-informacyjnej).

  W pracy korzystam z umiejętności doskonalonych podczas licznych szkoleń, najważniejsze z nich to: zajęcia w Szkole Psychoterapii i terapia własna w Ośrodku Edukacji Psychologicznej we Wrocławiu, warsztaty z pracy metodą B. Hellingera, szkolenia z obszaru wspierania rodzin zastępczych, TZA prof. A. Goldsteina, kursy z zakresu diagnozy psychologicznej i pracy z dzieckiem dyslektycznym, I, II i III część SDR i W, szkolenia z A. Karasowską dotyczące dzieci z zaburzeniami zachowania oraz wychowania do wartości.